Inloggen Registreren
Welkom op de coaches community van België en Nederland. Log in of registreer om de database te bezoeken.

De loopladder.. en NU?

Meer
25 apr 2017 10:15 - 25 apr 2017 10:16 #477 door GekkeGonzo
GekkeGonzo antwoordt op het onderwerp: De loopladder.. en NU?
Beste Yves Samoy,
Daar ben ik het volledig mee eens!
Top antwoord ;)
Laatst bewerkt: 25 apr 2017 10:16 door GekkeGonzo.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
17 juni 2017 14:26 #518 door Dejager
Dejager antwoordt op het onderwerp: De loopladder.. en NU?
De loopladder verbeterd een aantal punten van de speler. Zonder meer kan de handelingssnelheid van een speler toenemen echter het is van groot belang dat een trainer weet wat hij doet en niet zomaar wat gaat doen met die loopladder. Een te noemen voorbeeld is dat voor gevorderden spelers de bal kan worden toegepast.

Meer
05 sept 2017 20:41 #537 door Cabuske
Cabuske antwoordt op het onderwerp: De loopladder.. en NU?
Vanaf welke leeftijd raden jullie de loopladder aan?

Ben zelf trainer van de U7 van een amateurclub. Mijn spelers (en speelster) beginnen aan hun 2e voetbalseizoen en ik zou graag wat meer op techniek/tactiek gaan werken.

Meer
07 sept 2017 12:53 #544 door GekkeGonzo
GekkeGonzo antwoordt op het onderwerp: De loopladder.. en NU?
Ik ben het eens dat een loopladder een meerwaarde kan hebben. Maar kunnen er ook enkele goede voorbeelden van looppatronen gegeven worden? Misschien combinaties van loopladder en bal? Bv: 2 voeten in het vak - 1 voet links van het vak - 2 voeten links van het vak - kaatsen van een ingespeelde bal - rechtervoet in het volgende vak van de ladder - beide voeten in het vak - rechtervoet buiten het vak (rechts) - beide voeten rechts van het vak - gegooide bal terug kaatsen in de lucht - ...

Meer Informatie klik hier
Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Trainervoetbal
We hebben een overeenkomst met @TrackticsNL. Maandag meer informatie op trainervoetbal.com pic.twitter.com/oOSNT7EvVp

3 retweets

Trainervoetbal
ACTIE: 3 coaches maken kans op 1000 downloadpunten. Wat moet je doen? Ga naar trainervoetbal.com, klik op "nee… twitter.com/i/web/status/9…
Trainervoetbal
Wistjedatje: Het download archief bevat momenteel 821 downloads in 34 categorieën. Deze zijn tot dusverre 28.787 ke… twitter.com/i/web/status/9…
Trainervoetbal
Oefenvorm: Opbouw verbeteren van centrale duo CVM & CAM trainervoetbal.com/index.php/down…

Enquête

Ik vind deze website ...