Inloggen Registreren
Welkom op de coaches community van België en Nederland. Log in of registreer om de database te bezoeken.

Werken met een weekplanning

Meer
31 juli 2017 14:53 - 31 juli 2017 14:54 #529 door admin
admin heeft een nieuw onderwerp gemaakt: Werken met een weekplanning
Hoe maak jij jouw planning voor trainingen en wedstrijden. Ga je structureel te werk of heel sporadisch?

Pieter Ongena (Hoofdtrainer HVV'24) In de Nederlandse derde klasse werkt met een gestructureerde weekplanning waarbij hij op basis van een vier weken periodisering te werk gaat. Op dit niveau moet je met allerlei problemen omgaan in je trainingen en je periodisering, zo krijgen spelers die trainingen missen wegens werk of school ook een plaats in de weekplanning. Zij vallen buiten de groepstrainingen maar werken toch individueel een schema af zodat wanneer ze aansluiten er geen of weinig verschil is met de groep.

De assistenten worden actief betrokken in het geheel. Per oefenvorm staat aangegeven wie de vorm zal geven aan de groep evenals waar de doelmannen zich bevinden. De doelmannen genieten bij elke training van een keeperstrainer en krijgen altijd integratieminuten in de teamtraining.

In de gele lijnen staat hoeveel werk (minuten/uren) hij nodig heeft om zijn taak als hoofdtrainer uit te voeren.

Download de blanco weekplanning hier

Hoe ga jij te werk als coach van een jeugd - of seniorenelftal? (per post 2 downloadpunten)
Laatst bewerkt: 31 juli 2017 14:54 door admin.

Please Inloggen to join the conversation.

Meer
31 juli 2017 16:18 #530 door Carlo Berx
Carlo Berx antwoordt op het onderwerp: Werken met een weekplanning
Eigenlijk wacht ik de wedstrijd ervoor af dan weet ik waar we op trainen de week erna

Meer
05 sept 2017 20:51 #538 door Cabuske
Cabuske antwoordt op het onderwerp: Werken met een weekplanning
Ik bespreek (samen met mijn collega training) enkele dagen voor de wekelijkse training welke aandachtspunten we willen leggen.
Voorlopig lukt dit nog, maar we overwegen om op langere termijn te gaan denken/werken.

Hebben jullie tips voor een U7-team op amateurniveau?

In samenwerking met

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x
Trainervoetbal
Neem deel aan de verloting en maak kans op downloadpunten (deelnemen na inloggen of registreren, verloopt 31 juli) trainervoetbal.com
Trainervoetbal
Maak kans op een waardebon €25. Ga naar onze facebookpagina en deel het volgende bericht. facebook.com/trainervoetbal…twitter.com/i/web/status/9…
Trainervoetbal
GRATIS oefenvorm: Uit de dekking opeisen (opwarming) trainervoetbal.com/index.php/down…

Enquête

Aantal trainingen per week (voorbereiding)

Winkelwagen

De winkelwagen is leeg